Kocia inspiracja – LO

IMG_20200415_110345

Wiosna nastraja wiosennie 😀 Na jednej z transmisji live na FB przygotowałam layout w kolorze limonkowej zieleni. Wykorzystałam w tym celu dwa arkusze papieru scrapowegobiałą bazę i zielony papier od laserowe love. Jako dodatki posłużyły mi słomki, które otrzymałam z firmy papierowe słomki, tekturki ze SnipArt oraz wykrojnikowe wycinanki. Do wykonania tła wykorzystałam mazaki, tusze Distress Oxide i Distress stain. Natomiast wzory i struktury uzyskałam dzięki szablonom i stemplom. Do szablonów jak zawsze użyłam tuszu Oxide i szczoteczek, natomiast do stemplowania tuszu permanentnego. Ostatnio odkryłam uspokajające działanie rwania papieru – zapraszam też do mojego wpisu na ten temat (Papier rozdarty).

IMG_20200415_110401

IMG_20200415_110406

IMG_20200415_110350

IMG_20200413_144632

Moje LO zgłaszam na wyzwanie bloga White with one – lime chaser

 

Jedna myśl w temacie “Kocia inspiracja – LO

  1. Brenda Caldow pisze:

    Oh Kamila I just love everything about this page.You nailed the sketch and the colour. I just love how you created the back ground behind the photo it is brilliant and makes the photo pop. I also love the your photo too, it is just perrrfect in colour for the page, It makes me smile to think of your fur baby looking up at the butterfly. Thanks for joining in with us at White With 1 and we would love to see you call again.

    Polubienie

Dodaj komentarz