ScrapMoc – LO

Czy wiesz że na blogu Kreatywnym trwa wyzwanie związane z kolorami tęczy? Przygotowałam do niego pracę inspiracyjną – layout scrapowy. Białą bazę z grubszego kartonu pomalowałam odpowiednimi kolorami. Poczekałam aż przeschnie i zabrałam się do dalszej pracy. Każdy namalowany pasek okleiłam kilkoma kawałkami z taśmy washi w odpowiednim kolorze. Przez środek puściłam wydarty pas z papieru Piątek Trzynastego, który uprzednio podkleiłam kalką, którą tez przedarłam. Przy okazji – czytałaś już mój wpis na blogu kreatywnym odnośnie przedarć papierowych? Ja lubię je stosować, bo podoba mi się ten efekt białej krawędzi.
Wracając do meritum – w centrum mojego LO umieściłam zdjęcie i dodałam do niego tag, który bardzo pasował do koncepcji malowanych kolorowych pasów. Napis z tekturki, którą otrzymałam podczas scrapowego weekendu Scrap Moc, pomalowałam woskiem Inka Gold – wygląda jak embossowana. Jednak wciąż w moim LO mi czegoś brakowało. Postanowiłam dodać trochę guzików zachomikowanych w regale w mojej pracowni. Podczas dobierania kolorów guzików odkryłam że im większa ich ilość na paskach, tym bardziej layout mi się podoba. Dobrałam zatem jeszcze więcej i powstało to co poniżej. Guziki przyklejałam na lakier 3D z Pentart, który działa dokładnie tak samo jak Glossy Accents.
Dodam jeszcze, że dzięki głosom publiczności na 17 Dolnośląskich Warsztatach Craftowych zdobyła wyróżnienie – za co serdecznie dziękuję!

P1010186

P1010191

P1010188

P1010190

P1010189

Jako że użyłam całej masy guzików które od dawna trzymam w pracowni raczej w celach dekoracyjnych i skoro odkryłam że im więcej tychże guzików tym lepiej, to zgłaszam swój layout na wyzwanie bloga More than words:

As I used a whole lot of buttons that I’ve kept in the studio for a long time, rather for decorative purposes, and since I discovered that the more buttons the better, I submit my layout to the challenge of the blog More than words:

Word Inspiration – DISCOVER
Creative Challenge – OLD STASH

MTW-201907-MAIN

 

 

8 myśli w temacie “ScrapMoc – LO

  1. Daisy Ramsay pisze:

    Wow!! I love the colors of the rainbow with the buttons. It’s a Fantastic idea. Your creation is superb.
    Thank you so much for playing along with More Than Words

    Polubienie

Dodaj komentarz